Materia prima di pannolino | Vendita à l'ingrossu è a fabricazione di pannolini

Un diaper dispunibile hè custituitu da un pad assorbente è dui fogli di tela non-tessuta.

 

Top-sheet & back-sheet non-tessuti

U più impurtante di sti fogli 2 hè di migliurà a transpirabilità di u diaper, chì permette l'umidità è u calore emessi da u corpu per esse scaricati in u tempu, per ùn irritate a pelle delicata di u zitellu. Cù una bona transpirabilità, u risicu di rash di diaper è eczema pò esse ridutta assai.

 

Un altru fattore chì duvete piglià in cunsiderà hè a tarifa di rewet. U tela ùn pò micca impedisce a cunduzzione bidirezionale di l'urina, chì significa chì quandu una certa quantità hè ghjunta, l'urina permeate da a superficia di tela. Questu hè rewet. Comu tutti sapemu, a pelle umida hè assai fragile è pò esse facilmente affettata da i batteri. Per quessa, hè cruciale di mantene a zona di fondu di u zitellu pulita è secca in ogni mumentu. Attualmente, a maiò parte di i diapers dispunibuli utilizanu foglia non-tessuta cù proprietà di membrana semi-permeable, chì impediscenu l'urina di rewet a superficia di u diaper è assicuranu chì l'aria circula in u fondu di u zitellu à u stessu tempu.

 

Pad assorbente

A pruprietà più impurtante di un diaper, tela o dispunibile, hè a so capacità di assorbe è di mantene l'umidità. U diaper dispunibile di u statu di l'arti d'oghje assorberà 15 volte u so pesu in acqua. Questa capacità d'assorbimentu fenomenale hè duvuta à u pad assorbente chì si trova in u core di u diaperu. L'attuale diapers d'alta qualità sò principalmente cumposti da pasta di legnu è materiali polimeri.

 

A struttura di fibra di polpa di lignu hà un gran numaru di vuoti irregulari. Questi vuoti naturali sò stati processati per avè proprietà superidrofile è ponu cuntene una grande quantità d'acqua. A resina polimerica chì assorbe l'acqua hè un novu tipu di materiale polimeru funzionale. Havi un eccellente rendimentu di ritenzione d'acqua. Una volta chì assorbe l'acqua è stende in un hydrogel, hè difficiule di separà l'acqua ancu s'ellu hè pressurizatu. In ogni casu, l'aghjunghje troppu polimeru farà chì u diaper s'endurisce dopu avè assorbutu l'urina, chì face u zitellu assai incòmode. Una bona qualità di pad assorbente hè custituita da una proporzione ghjustu di pasta di legnu è materiali polimeri.

 

Altri cumpunenti

Ci hè una varietà di altri cumpunenti accessori, cum'è fili elastici, adesivi hot melt, strisce di cinta o altri chjusi, è inchiostri usati per stampà decorazioni.

In u disignu di pannolini Besuper premium, mettemu assai altri elementi per assicurà una sperienza sicura + traspirante + a prova di perdite + super assorbente + cunfortu per i zitelli.

struttura di pannolini di u zitellu

Sè site prontu per l'affari di pannolini, in particulare per truvà una fabbrica di pannolini per fabricà a vostra marca, ùn vi scurdate di dumandà campioni è verificate.traspirabilità, assorbenza è materie prime di i pannolini.