Cumu prevene a rash di diaper?

A rash di diaper hè cumuna è pò accade, ùn importa micca quantu attentamente guardate u fondu di u zitellu.Quasi tutti i zitelli chì portanu diapers in un certu stadiu.Cum'è genitori, ciò chì pudemu fà hè di pruvà u nostru megliu per prevene a rash di diaper è prutegge a salute di a pelle di i nostri zitelli.

cambià-diaper-baby

 

Cause di rash di diaper

1. Purtendu un diaper umitu o bruttu per troppu longu.Questa hè a causa principale di rash di diaper.L'umidità prolongata, l'attrito è l'ammonia liberata da a picciotta ponu irritate a pelle di u zitellu.

2. Using mala qualità di diaper.A respirabilità hè una qualità essenziale di i pannolini dispunibuli, ma i pannolini di traspirabilità poveru fermanu l'aria chì circula normalmente è mantene a zona di pannolini umida.

3. I saponi è i detergenti lasciati nantu à i diapers di tela dopu à lavà o chimichi dannosi nantu à i diapers dispunibuli ponu ancu cuntribuisce à a rash di diaper.

 

Prevenzione di rash di diaper

1. Cambia i diapers di u to zitellu spessu

I cambiamenti frequenti di diaper mantenenu u fondu di u vostru zitellu puliti è secchi.Verificate ogni ora per vede s'ellu u pannolu di u zitellu hè umitu o suciatu.I diapers dispunibuli sò megliu per l'eruzione di pannolini perchè assorbanu più umidità è mantenenu a zona di u pannolu secca immediatamente.Sceglite i pannolini dispunibuli cù l'indicatore umitu sè vo site stancu di verificà u pannolino di u zitellu, questu certamente risparmià assai di u vostru tempu.

2. Lasciate "aria" u fondu di u vostru zitellu

Ùn stringe micca u diaper di u to babbu troppu strettu, questu a ferà incunificate.Dà u fondu di u vostru zitellu un pocu di aria per u più longu pussibule ogni ghjornu per permette à l'aria di circulà liberamente.Aduprate diaper transpirable è suave è cambiate spessu per chì l'aria in u so fondu circula.

 

3. Mantene sempre l'area di pannolini di u to babbu pulita è secca.

Aduprate acqua tiepida è tela di cuttuni o salviette per i zitelli per lavà delicatamente a pelle di u zitellu dopu ogni cambiamentu di pannolino.Quandu bagnate u vostru zitellu, aduprate un lavatu dolce, senza sapone è evite saponi o bagni di bolle.

 

4. Aduprate una crema protettiva adattata dopu à ogni cambiamentu di pannolu

Creme di barriera protettiva cum'è vaselina o zincu è l'oliu di ricinu pò aiutà à mantene a pelle di u zitellu in bona cundizione.Using baby powder or protective barrier creams is a excellent choice to keep the baby's skin in good condition.Mettite a crema densamente per impedisce chì i picciotti o cacca toccanu a pelle di u zitellu.