Hè ora di espansione a vostra attività, venditori di pannolini per i zitelli ! U mercatu di i pannolini per adulti hè per crecerà bruscamente!

 Infermiera attenta chì aiuta un omu anzianu à pusà nantu à u bancu in gaden.  Donna asiatica, omu caucasian.  surrisu felice.

Hè infurmatu chì da u 2021, u mercatu di pannolini per adulti in i Stati Uniti hè vicinu à superà quellu di i pannolini per i zitelli. Almenu un terzu di l'Americani avarà bisognu di diapers per adulti per gravidenza, parto, diabete, obesità è altri motivi.

 

Sicondu un rapportu di Bloomberg, a vendita di prudutti di incontinenza per adulti hè prevista per aumentà da 48% in i prossimi 4 anni, mentre chì a vendita di pannolini per i zitelli cresce solu da 2,6%, in ritardu di i pannolini per adulti. U riflessu di sta dati hè i cambiamenti recenti in l'attività di marketing corporativu, cum'è Kimberly-Clark è Procter & Gamble.

 

 

Oghje, grazia à a trasfurmazioni di l'attività di cummercializazione di marca di pannolini mainstream, hè previstu di vede una crescita di pupularità di diapers adulti trà i ghjovani cunsumatori chì volenu sbarazzarsi di tovaglioli sanitari è sceglie diapers di moda.

 

In l'ultimi 5 anni, l'anziani di i capelli grisgi in campagni di diaper adulti sò stati rimpiazzati da stelle di 40 à 50 anni. Cum'è e facce di i ghjovani appariscenu in campagni di marketing, e marche sò travagliendu inseme per attruverà i cunsumatori per cumprà novi prudutti chì sò tradizionalmente cunsiderati per esse utilizati da l'anziani incontinenti.

 

Tuttavia, l'anziani sò sempre u gruppu di destinazione chì l'industria di diaper per adulti presta attenzione.

 

U rapportu di u mercatu globale di pannolini per adulti di Research & Markets hà indicatu chì l'aumentu di l'aspettativa di vita media è a calata di a natalità anu fattu chì u mercatu di pannolini per adulti cresce più rapidamente di i pannolini per i zitelli.

 

U rapportu di l'agenzia in ghjennaghju 2016 hà enfatizatu chì l'anziani sò più suscettibili à e malatie o l'ambienti, chì causanu incontinenza urinaria, cusì l'estensione di a vita significa chì a dumanda di tali prudutti aumenterà bruscamente.