Eucalyptus Organic - L'Eucalyptus hè veramente sustenibile?

Per l'ambiente glubale, facemu u nostru megliu per sviluppà materiali più sustinibili è rinnuvevuli.Dopu anni di ricerca, avemu truvatu un novu materiale chì pò risponde perfettamente à a necessità di una garanzia indipendente è di alta qualità di a rinnuvabilità - Eucalyptus.

Comu sapemu, u tessulu d'Eucalyptus hè spessu descrittu cum'è un materiale alternativu sustinibili à u cuttuni, ma quantu hè sustinibili?Sò rinnuvevuli ?Eticu ?

 

Foresteria Sostenibile

A maiò parte di l'arbureti di l'Eucalyptus sò viticultori rapidi, ottene u crescita di circa 6 à 12 piedi (1,8-3,6 m.) o più annu.In generale, cresce maturu in 5 à 7 anni dopu a piantazione.Per quessa, l'Eucalyptus pò esse un materiale alternativu sustinibule perfettu à u cuttuni si hè piantatu in u modu ghjustu.

Ma chì hè u modu ghjustu di piantazioni?In a catena di produzzione Besuper, u nostru sistema di piantazioni hè certificatu da CFCC (= Cunsigliu di Certificazione Forestale Chine) è PEFC (= Prugramma per l'Approvamentu di Schemi di Certificazione Forestale), chì prova a sustenibilità in a nostra piantazione di Eucalyptus.Nant'à 1Mn ettari di a nostra terra per a furesta, ogni volta chì avemu tagliatu l'arburi maturi d'Eucalyptus per fà a polpa di legnu, piantaremu immediatamente u listessu numeru di Eucalyptus.Sutta stu sistema di piantazione, a furesta hè sustinibule nantu à a terra chì avemu avutu.

 

Quantu hè verde u tessulu di eucalyptus?

L'eucalyptus cum'è un materiale di diaper hè cunnisciutu cum'è Lyocell, chì hè fattu da a polpa di l'arburi d'eucalyptus.È u prucessu di Lyocell a rende più benigna è ecologica.Inoltre, per minimizzà l'impattu annantu à l'ambiente, riescimu à riutilizà u 99% di u solvente chì hè cunsideratu micca tossicu per l'aria, l'acqua è l'omu.L'acqua è i rifiuti sò ancu riutilizzati in u nostru sistema unicu di ciclu chjusu per cunservà l'acqua è l'energia.

In più di u prucessu di produzzione, u topsheet + backsheet di i nostri pannolini fatti di fibra Lyocell sò 100% bio-based è 90 ghjorni bio-degradable.

 

Lyocell hè sicuru per l'omu?

In quantu à e persone, u prucessu di produzzione ùn hè micca tossicu, è e cumunità ùn sò micca affettate da a contaminazione.Inoltre, in questu mudellu di furesta sustinibule, un gran numaru di opportunità di travagliu sò furnite è l'ecunumia lucale hè stimulata.

In cunseguenza, Lyocell pare esse 100% innocu per l'omu.È l'Unione Europea (UE) hà attribuitu à u prucessu Lyocell u Premiu Ambientale 2000 in a categuria "Tecnulugia per u Sviluppu Sostenibile". 

Per assicurà i nostri clienti, avemu ottenutu certificazioni sostenibili in tuttu u ciclu di vita di u produttu - CFCC, PEFC, USDA, BPI, etc.

 

I pannolini fatti di Tessuti di Eucalyptus sò di bona qualità?

L'eucalyptus hè un arbre à crescita rapida cù u putenziale di esse materiale ecològicu per l'industria di diaper - risulta chì ponu esse usatu per creà un tela versatile chì hè transpirable, assorbente è suave.

In più, i pannolini fatti da u tessulu Eucalyptus sò assai menu impurità, macchie è fluffs.

 

Duranti l'anni, simu impegnati in a produzzione ecologica è strivemu per risponde à i bisogni di i nostri clienti à u stessu tempu.Spergu chì pudete unisce à noi è prutegge u nostru pianeta cun noi!