Motivi per quale un animale hà bisognu di un diaper

Cum'è crià un zitellu, avè un animali ùn hè micca un compitu faciule.Sè vo site cunsiderà cumprà pannolini per animali, questu serà probabilmente per unu di 4 motivi.

1. Per l'animali più vechji chì hè diventatu incontinente.L'animali anziani ponu perde u cuntrollu di alcune funzioni di u corpu, cum'è l'urinazione è a defecazione.

2. Per un animali più chjucu chì soffre di incontinenza urinaria.Questu ùn hè micca un prublema di cumportamentu, ancu l'animali più addestrati ponu soffrenu di questu è ùn pò micca cuntrullà l'urgenza di urinate.

3. Per l'animali femini in calore.Un diaper mantene a vostra casa è i mobili più puliti è impediscenu a lecca constante chì puderia impegnà.

4. Altre situazioni di cortu termine.I pannolini di l'animali ponu esse aduprati per un animale più chjucu durante a furmazione di casa, o in certi situazioni di cortu termini cum'è vacanze o un sughjornu in hotel.

 

Cumu aduprà u diaper per animali

1. L'adattazione è l'assorbenza di i diapers per animali sò diffirenti.Sceglite cù cura u livellu di assorbimentu è a dimensione adatta per u vostru animali.Per esempiu, u cane di taglia grande hà bisognu di un diaper più grande è un megliu assorbimentu.

2. Cambia u diaper spessu.Cum'è un zitellu, a vostra petite serà incòmoda in un diaper umitu o bruttu è aumenta u risicu di avè un rash di diaper in canini.

3. Mantene pulita quandu cambia i pannolini.Aduprate salviette per i zitelli per pulizziari u vostru animali domesticu quandu u cambiate.Hè megliu aduprà guanti quandu cambia u diaper per impediscenu u cuntattu cù l'urina o l'excrementi.

 

Cumprate pannolini per i vostri animali per piacè cliccate: