Perchè avemu bisognu di sceglie pannolini senza cloru per i nostri zitelli?

 

In a vostra ricerca di pannolini ideali per u vostru zitellu, probabilmente cercate i pannolini più sicuri, più puliti è più efficaci. Puderete avè vistu acronimi TCF o rivendicazioni nantu à diverse marche di pannolini, chì significa "totalmente senza cloru". Sè vi dumandate perchè u cloru hè utilizatu in certi diapers è perchè hè male per i zitelli, leghjite stu articulu è truverete a risposta.

 

Perchè u cloru hè adupratu in i pannolini

U cloru hè tipicamente utilizatu in i pannolini per "purificà" è sbiancà a polpa assorbente in modu chì pare pulita, bianca è fluffy. I clienti tendenu à cumprà diapers bianchi puri perchè hè spessu assuciatu cù a purità è a pulizia. I marchi di pannolini ponu utilizà u cloru per sbiancà u materiale di diaper.

 

Perchè u cloru hè male per i zitelli?

L'usu di u cloru durante a trasfurmazioni di diaper lascia residui tossichi, chì ponu causà diversi risultati negativi per a salute di u zitellu.

Una tossina maiò hè a diossina, chì hè un subproduttu di i prucessi di sbiancante di cloru. Sicondu l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS), l'esposizione cuntinuu à i diossini pò dannà i sistemi riproduttivi è immune di u nostru zitellu, alteranu a funzione di u fegatu, disturbanu l'hormone, è ancu causanu cancer. Puderanu ancu causà prublemi di sviluppu è ritardi. Comu regula, fermanu da 7 à 11 anni dopu l'esposizione è hè assai difficiule di eliminà e dioxins da u corpu.

Inoltre, i diapers di cloru anu una probabilità più alta di causà reazzioni allergii nantu à i diapers chì sò senza cloru. L'impatti ambientali negativi sò ancu u mutivu perchè duvemu alluntanassi da i pannolini di cloru.

Sfortunatamente, ci sò sempre diverse marche chì utilizanu u cloru durante u prucessu di diaper. Dunque hè cruciale per voi per identificà quali pannolini sò senza cloru è sicuru per u vostru zitellu.

(Truvate pannolini senza cloruquì)

 

Cumu identificà i pannolini senza cloru?

A manera più còmuda di identificà i pannolini senza cloru hè di verificà se TCF hè nantu à u pacchettu. TCF hè un simbulu cunnisciutu mundiale chì rapprisenta "totalmente senza cloru" è significa chì i pannolini sò trattati senza cloru. Per esempiu,Besuper Fantastic Diaperssò pruduciuti senza cloru è furnisce una cura sicura per i zitelli.