Aduprate a taglia di pannolu ghjustu?

Aduprà a taglia ghjusta di pannolini per u zitellu affetterà i movimenti di u zitellu, prevene e perdite è dà a megliu cura per u vostru zitellu. Una taglia chì hè troppu chjuca o troppu grande pò causà più perdite. Avemu cullucatu dati da milioni di genitori per aiutà à verificà s'ellu si mette a taglia ghjusta di diaper à u vostru zitellu.

VCG2105e3554a8

STEP 1: Finu à quandu i nastri ghjunghjenu?

Se i nastri appiccicati sò solu toccu inseme o vicini, questu significa chì avete a taglia di pannolu ghjustu! Sì i tapes sò sovrapposti, a dimensione pò esse un pocu grande per u vostru zitellu. Pudete sceglie una taglia più bassa. Sì i tapes sò assai distanti, pudete cunsiderà una dimensione più grande per u vostru zitellu.

STEP 2: Quantu hè alta a cintura?

A cintura di u diaperu hè pensatu per esse à l'ombiccu di u vostru zitellu. Sia chì a cintura hè sopra l'ombiccu o sottu à l'ombiccu, u diaper ùn si mette micca. A cintura nantu à l'ombiccu indica chì a dimensione hè troppu grande per u vostru picculu. Sottu à l'ombiccu indica u cuntrariu.

STEP 3: Cumu si vede u spinu?

A taglia ghjusta di diaper copre u fondu di u vostru zitellu senza andà troppu in u spinu. Ùn vulete micca troppu cobertura o micca abbastanza cobertura per u vostru zitellu.

STEP 4: Quantu spessu vede i marchi di pressione?

Marchi frequenti di pressione forte puderia indicà un fitt strettu. U vostru zitellu sarà scomodu se u diaper hè troppu strettu! Ùn vi scurdate di cambià una taglia più grande si spessu vede i marchi di pressione.

STEP 5: Quantu spessu avete perdite?

Perdite regulare pò esse causate da a dimensione sbagliata di diaper. Cambià a taglia di diaper ghjusta riducerà assai u risicu di perdite.

 

Stu articulu vi dàuna guida per sceglie a taglia di diaper ghjustuperu vostru zitellu

A seguita hè un spartitu di sceglie a taglia di diaper ghjustu.

·I nastri appiccicati deve esse ghjustu toccu o vicinu

·A cintura deve esse à l'ombiccu

·U back covers ghjustu ghjustu nantu à u fondu

·I marchi di pressione deve esse vistu raramente o mai

· Nisuna fuga regulare accade

 

À proposituPannolini Besuper

Avemu cura di u vostru zitellu. Hè per quessa chì passemu anni à ricercà è à sviluppà ciò chì credemu hè u megliu pannolino per a sicurezza è u benessere di u vostru zitellu - speremu chì u vostru zitellu campa una vita felice è sana. U core assorbente per pannolini Besuper hè cumpostu da SAP tedesca è polpa di legnu senza cloru per assicurà u so super assorbente. U so rivestimentu internu exclusivu hè arricchitu cù l'oliu d'aloe vera naturali per aiutà à nutriscia è prutegge a pelle di u zitellu, mentre chì a copertina esterna hè rinfurzata cù u cuttuni premium, rendendu i pannolini Besuper premium morbidi, respiranti è irresistibilmente suave. Besuper Labs hà cuncepitu stu topsheet in 3D perla in rilievu per dà più spaziu à u fondu è permette à l'aria di circulà in l'area di u diaper. I nastri laterali elastici furniscenu un accoppiamentu strettu chì impedisce perdite laterali è posteriori. Cuncepitu cù una strata Magic ADL per aiutà à distribuisce l'urina più veloce è mantene u fondu seccu in ogni mumentu.

À propositu di Barone

Baron(China) Co. Ltd hè stata truvata in u 2009. Fighjendu nantu à i prudutti di l'igiene per più di 13 anni, Baron furnisce una gamma completa di servizii cumpresi a ricerca è u sviluppu di u produttu, u disignu, a produzzione in scala completa, a vendita è i servizii di u cliente, è avè un forte. reputazione per l'eccellenza in a qualità di u produttu, l'innuvazione è i servizii à i clienti, purtendu sempre à furnisce u megliu valore à i nostri clienti. Cum'è unu di i principali fabricatori di pannolini in Cina, Baron hà assuciatu cù parechji fornitori di materiale di punta cum'è u pruduttore SAP giapponese Sumitomo, u produtore SAP tedesco BASF, a cumpagnia USA 3M, Henkel tedesca è altre 500 cumpagnie di u mondu. A distribuzione diffusa ci permette di espansione a nostra accessibilità à i cunsumatori esistenti è novi, chì furnisce una sperienza di shopping còmuda cù modi supplementari per cumprà i nostri prudutti in linea è in a tenda. Pudete facilmente truvà i nostri marchi è i marchi di i nostri clienti in grandi supermercati è centri commerciali in u mondu sanu, cumprese Walmart, Carrefour, Metro, Watsons, Rossmann, Warehouse, Shopee, Lazada, Anakku, etc.. I prucedure di cuntrollu di qualità è gestione. sò stati certificati da terze parti internaziunali cumpresi BRC di Gran Bretagna, FDA di l'USA, CE di l'UE, ISO9001, SGS di Svezia, TUV, FSC è OEKO-TEX, etc.