Baron Attended China (Fuzhou) Fiera di e-commerce transfruntiera

U 18 di marzu, a prima Fiera di e-commerce transfruntiera di Cina (Fuzhou) hè stata tenuta à u Fuzhou Strait International Convention & Exhibition Center (FSICEC). Cum'è una sucietà di punta in l'industria di l'igiene, Baron hè statu invitatu à participà à a mostra, è hà creatu creativamente una zona di visualizazione di sognu chì illuminava immediatamente tuttu u locu.

Sala d'esposizioni cross-trade

 

 

 

 

Cù un fondo viola di sognu è icone classiche di cartoon da a serie Besuper, tutta l'area di mostra hè luminosa è attraente.

mudellu.ai
retouch_2021101512020689

 

 

 

 

Per fà sapè à i clienti più nantu à Baron, a nostra squadra di marketing hà cuncepitu un opuscolo per i clienti in a mostra per presentà a nostra marca è a cumpagnia.

 

 

In questa mostra, avemu selezziunatu cù cura parechji prudutti di punta: serie besuper fantastica, serie biodegradabili è serie ultra-sottile per risponde à i bisogni di diversi clienti quant'è pussibule.

 

In tuttu u prucessu di mostra, ci era un flussu infinitu di clienti, è i nostri venditori eranu ancu assai entusiastici è pazienti per presentà i nostri prudutti à i clienti.