Baron-U vostru Forte Partenariatu

Baron hè prufessiunali nantu à a cura di u zitellu (pannolini \ pantaloni \ salviettine), cura per l'adulti (pannolini \ pantaloni \ sottofoglio), cura femminile (tovaglioli sanitari \ fodera di pantaloni \ pantaloni da donna) dapoi u 2009. A nostra fabbrica hà più di 18 linee di produzzione avanzate, pigliate diaper per u zitellu per esempiu, a nostra capacità pò ghjunghje à 4000 cuntenituri annu.

Partenariatu domesticu

I nostri canali di vendita sò diversi, cum'è a piattaforma di shopping on-line, wechat, catene di magazzini di mum & baby products.We avemu cooperatu cù u più grande distributore di prudutti per i zitelli, GB, è alcune famose imprese chì anu affari pertinenti di i zitelli.

Partenariatu d'oltremare

Avemu sperienza per offre un bonu serviziu, avemu cooperatu cù più di 200 clienti da 100 paesi, chì includenu grandi rivenditori cum'è METRO \ ROSSMANN \ CARREFOUR \ AMAZON.

In cerca di distributore

Semu assai benvenuti per diventà a nostra agenzia di marca, è vi sustenemucù una pulitica preferenziale:

1.Support small order: quantità minima di ordine: 10 Cartons

2.Support prezzu più favurevuli

3.Supportu di u trasportu di sustegnu: 5% di u valore di e merchenzie

4.Support Place Alibaba Trade Assurance Order

5.U ghjornu di consegna più veloce: 5-7 ghjorni dopu à 50% di pagamentu in anticipu

6.Alternative Delivery Option: Express o coglie da sè stessu

7.Support Various Publicità è materiale di prumuzione

Baron ferma sempre fideli à a nostra aspirazione uriginale, è forge avanti, cum'è a pena di a scelta di ogni cunsumadore, u valore di a marca di u cliente, è i sforzi di ogni populu Baron. Uniscimu à noi !