Besuper Diaper Global Agent| Supportu di marketing

Quandu avete cunsiderà diventà un agentu glubale per una marca di diaper, pudete vulete chì tipu di supportu di marketing uttene da a marca. Cum'è l'agente di marca di diaper Besuper, offremu un supportu di marketing utile à u nostru agente cum'è quì sottu.

1. Garanzia di qualità stabile.

A fabbrica di pannolini Besuper hà un strettu sistema di cuntrollu di qualità - ispezione di materia prima, ispezione di produzzione, ispezione di merchenzie finite. In più di questi, pruvemu u nostru megliu per ottene quanti certificati pussibule per assicurà i nostri clienti.

post-produzione

2. Materiali di prumuzione abbundanti.

L'immagini è i video di i prudutti basi seranu furniti, cumprese foto di imballaggio di pannolini, foto di pannolini singoli, video di prova di prestazioni di pannolini, video di mostra di pannolini, video di produzione di pannolini, etc.

besuper supportu di marketing

3.Authorization di certificazione di sicurità è rapportu di prova.

Ogni annu, rinnuveremu e nostre certificazioni - CE, BRC, certificazioni ISO 9001 provanu chì a nostra cumpagnia è a nostra fabbrica sò gestite in modu sicuru è bè; OEKO-TEX è FSC stanu per alta sicurezza di materiali è sustenibilità; SGS è FDA assicuranu chì a prova di qualità risponde à i standard internaziunali.

 

4. U serviziu di consegna più veloce.

Baron furnisce un serviziu di consegna veloce di 7-10 ghjorni, chì significa chì e merchenzie chì cumprate da noi saranu spedite in 7-10 ghjorni.

Più nantu àU serviziu logisticu globale di Baron.

 

5. Small MOQ supportu per inizià a vostra attività.

Pudete solu inizià a vostra attività di distribuzione di pannolini o vulete principià cù una piccula quantità di ordine, Besuper serà a vostra megliu scelta! Siate u nostru agente di pannolini Besuper, vi furniremu un picculu MOQ chì riduce assai u vostru risicu.

 

6. Diaper OEM & ODM serviziu

Cum'è una marca di pannolini cù una forte capacità di fabricazione, aiutemu centinaie di clienti à pruduce a so propria marca di pannolini. Sempre chì ci dete i vostri bisogni, a nostra squadra di R&D cuncepisce è pruduce i pannolini è mandà campioni per a vostra ispezione. Sè avete bisognu di serviziu di marca privata, a nostra squadra di design serà ancu pronta à aiutà in ogni mumentu.

Più nantu àServiziu OEM & ODM di pannolini di Baron.

 

7. Supportu di prumuzione di i media suciali.

Besuper Diaper hè attivu in e social media, chì aiutanu u nostru agente globale à prumove i prudutti più facilmente.

Besuper DiaperFacebook

Besuper DiaperInstagram

Besuper DiaperYoutube