Besuper mostrarà i prudutti di qualità per i zitelli, adulti è femine à SobMaExpo 2023

Besuper hè entusiasta d'annunzià a nostra participazione à u prossimu SobMaExpo (IPLS) 2023, l'Esposizione Internaziunale per a Fabricazione di Cuntratti è u Mercatu di Etichetta Privata. L'avvenimentu si terrà u 4-5 d'aprile di u 2023, in SobMaExpo in Mosca, è aspittemu di mostrà i nostri prudutti è servizii à fiancu à l'altri pruduttori principali in l'industria.

 

Cum'è una sucietà chì hè specializata in cura di i zitelli, cura di l'adulti è prudutti di cura femminile, ricunnoscemu l'impurtanza crescente di e marche private in u mercatu di vendita. Sicondu NielsenIQ, i marchi privati ​​​​contanu più di u 13% di e più grande catene di vendita di Russia, è a parte di e vendite di etichette private in u segmentu non alimentari hà aumentatu drasticamente in l'ultimi mesi.

 

Cridemu chì SobMaExpo 2023 hè una excelente opportunità per cunnetta cù i rivenditori è i pruprietarii di marca chì cercanu novi punti di crescita in l'industria. Cum'è u spettaculu hà dimustratu l'annu passatu, più di 100 fabricatori lucali è internaziunali anu prisentatu i so servizii à i visitori, è un numeru record di rapprisentanti 2252 di i dipartimenti Private Label di catene di vendita è i pruprietarii di marca anu visitatu l'avvenimentu. U summit Retail Connect, chì si terrà dinò questu annu, serà una piattaforma impurtante per noi per discutiri di u lanciamentu di una marca privata, sceglite un nichu, urganizà a produzzione è attrae i clienti.

 

À Besuper, avemu fieru di furnisce prudutti d'alta qualità chì rispondenu à i bisogni unichi di ogni individuu. Semu impegnati à espansione a nostra prisenza di u mercatu è à aiutà i venditori à mantene a so gamma di prudutti dopu a partenza di alcune marche straniere da u mercatu russu.

 

Aspittemu di scuntrà cù i nostri cumpagni di l'industria, i partenarii potenziali è i clienti à SobMaExpo 2023. Per più infurmazione nantu à i nostri prudutti è servizii, visitate u nostru situ web www.besuperhygiene.com. Speremu di vedevi quì !