Sapete perchè u zitellu hà eruzioni di pannolino?

 

L'eruzioni di u diaperu crescenu in lochi caldi è umidi, in particulare in u diaper di u to babbu. A pelle di u zitellu diventerà dolente, rossa è tenera s'ellu / ellu hà eruzioni di pannolini. Questu certamenti porta u vostru zitellu assai dulore è ancu cambià a so dispusizione.

 

Sintomi

· macchie rosa o rosse nantu à a pelle

· pelle irritata

· spots o blisters in a zona di diaper

 

Fate u vostru zitellu trattatu da un duttore se questi sintomi accadenu

· macchie rosse brillanti cù ferite aperte

· s'aggrava dopu à u trattamentu in casa

· sanguinamenti, pruriti o trasudati

· ardenti o dolore cù l'urinazione o un muvimentu di l'intestione

· accumpagnatu da una frebba

 

Cosa provoca eruzioni di pannolini?

· Pannolini sporchi. L'eruzioni di pannolini sò spessu attivate da pannolini bagnati o cambiati raramente.

· Attritu di pannolini. Quandu u vostru zitellu si move, u diaper toccu constantemente a pelle sensitiva di u vostru zitellu. In cunseguenza, provoca irritazione di a pelle è provoca una rash.

· Batteri o levitu. A zona coperta da un diaper - glutei, cosce è genitali - hè soprattuttu vulnerabile perchè hè calda è umida, facendu un terrenu perfettu per i batteri è u levitu. In u risultatu di questu, succede eruzioni di diaper, particularmente rashes persistenti.

· Cambiamenti di dieta. A probabilità di rash di diaper aumenta quandu u zitellu principia à manghjà alimentu solidu. I cambiamenti in a dieta di u vostru zitellu ponu aumentà a freccia è cambià u cuntenutu di e feci, chì ponu purtà à rash di diaper. U taburete di u zitellu allattatu pò cambià secondu ciò chì a mamma manghja.

·Irritanti. L'ingredienti in diapers di mala qualità, salviette, prudutti di bagnu, detergenti per a lavanderia pò esse tutti i pussibuli causi di rash di diaper.

 

Trattamentu

· Cambia diaper spessu. Ricurdatevi di ùn espunisce micca a zona di u fondu di u vostru zitellu per longu tempu à i pannolini bagnati o sporchi.

·Usà pannolini morbidi è traspiranti. Hè ricumandemu d'utilizà diapers cun topsheet ultra soft è backsheet, è ancu una superficia più respirabile è inserita. Topsheet molle è backsheet prutege a pelle sensibile di u vostru zitellu è riduce u dannu causatu da a frizione. L'eccellente traspirabilità mantene l'aria circula in u fondu di u vostru zitellu è riduce cusì u risicu di eruzioni di pannolini.

· Mantene u fondu di u vostru zitellu limpiu è seccu. Risciacquate u fondu di u zitellu cù acqua calda durante ogni cambiamentu di diaper. Cunsiderate l'usu di un unguentu di barriera dopu à lavà u fondu di u zitellu per prevene l'irritazione di a pelle.

· Allentate un pocu u pannolino. I pannolini stretti impediscenu u flussu d'aria in u fondu chì crea un ambiente umitu è ​​caldu.

·Evite irritanti. Aduprate salviette per i zitelli è pannolini respirabili chì ùn cuntenenu alcolu, fragranza o altre sustanzi chimichi dannosi.