Colla per pannolini biodegradabile full Care Evolution| Upgrade di a colla per pannolini Baron

I pannolini per i zitelli chì lascianu i zitelli cunfortu per un periudu di tempu più longu finiscinu per contamina l'ambiente. Per affruntà u prublema di a contaminazione prodotta da questi materiali non degradabili chì aghjunghjenu in u prucessu di fabricazione di diaper, Baron Company hà sviluppatu una cola biodegradable, Full-Care Evolution 5218, cù HB Fuller Company.

Full-Care hè un adesivu strutturale bio-basatu cù boni proprietà di ligame. Hè ecologicu è degradable, è pò esse usatu per rimpiazzà a cola non-degradable in i prudutti sanitari, cum'è diapers, sanitary pads, diaper pants, etc.

1. Certificatu da BETA Analytic, 79% di l'ingredienti venenu da materie prime naturali bio-basate.

colla biodegradable per pannolini

2. Bona aderenza. A cura completa rende a struttura di diaper aderisce fermamente, è a qualità di u pruduttu finitu hè megliu.

3. Megliu stabilità. Una bona resistenza à l'invecchiamentu è una stabilità termica più alta, chì riduce l'intaccamentu di u carburu è di l'ugelli, è migliurà l'efficienza di a produzzione.

 

Per prutege megliu l'ambiente, Baron pensa à aduprà sta cola biodegradabile in i nostri prudutti d'igiene (pannolini / pantaloni per i zitelli, pannolini / pantaloni per adulti, panni / pantaloni sanitari, etc.) è furnisce un serviziu di aghjurnamentu gratuitu per i nostri clienti esistenti.