Scuprite u Baronu

Baron hè stata fundata in u 2009 da l'investimentu di Baron Group International Holding Company. A sede di a cumpagnia hè situata in Quanzhou, pruvincia di Fujian. Furnemu una gamma completa di servizii cumpresi a ricerca è u sviluppu di i prudutti, u disignu, a produzzione in scala completa, a vendita è i servizii à i clienti, è avemu una forte reputazione per l'eccellenza in a qualità di u produttu, l'innuvazione è i servizii à i clienti, purtendu sempre u megliu valore à i nostri clienti. i clienti.

Per a salute di i zitelli mundiali, per a fiducia di a mamma è l'affidamentu, per a gioia è a felicità di più famiglie, u Gruppu Baronu hè impegnatu à offre un pruduttu sicuru è còmode à i partenarii cooperati, è à pruvà à prumove a strategia di marca per tecnica cù u scopu di l'internazionalizazione. , spicializazioni, mudernizzazzioni.

Baron pussede più di 13 brevetti naziunali nantu à u pannolino, sempre dedicatu à l'innuvazione per pruduce pannolini di alta qualità per i zitelli, Baron hà sviluppatu un pannolino eco-biodegradable chì hè u più altu tassu biodegradable in u mondu è vende bè in i paesi sviluppati cum'è USA. /UK\POLONIA\AUSTRAILA etc

Cumpagnia Baron copre una superficie di 33050 metri quatratu è u spaziu di custruzzione hè 29328.57 metri quatratu. Semu specializati in a fabricazione di centinaie d'articuli di pannolini per i zitelli / pannolini / pannolini pull up / pannolini umidi / pannolini per adulti, chì sò assai apprezzati da i cunsumatori in casa è in l'esteru. In quantu à a linea di produzzione di pannolini di produttu knock-out, Baron hà introduttu 6 macchine di pannolini servo complete più avanzate, 2 macchine per pannolini, è 1 macchina per pantaloni di furmazione. A capacità annuale pò ghjunghje à 800 milioni di pezzi.

Baron hà esportatu più di 60 paesi in u mondu, mantene a crescita cuntinuu da u 2011, ghjunghje digià 12 milioni di USD in 2017, se includenu l'affari cù a cumpagnia di cummerciale naziunale, ghjunghje à circa 18 milioni di USD. Baron spinge duramente nantu à a propria marca BESUPER in altri paesi, è implementa a strategia di u paese "Una cintura, una strada" per stabilisce a fabbrica lucale in u paese di l'Asia, cum'è Filippine \ Corea di u Nordu è Srilanka, etc.