Mercatu glubale di pannolini (per adulti è zitelli), 2022-2026 -

DUBLIN, 30 di maghju di u 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - "Mercatu globale di pannolini (pannolini per adulti è per zitelli): per tipu di produttu, canale di distribuzione, dimensione regiunale è impattu annantu à l'analisi di tendenza COVID-19 è a previsione per u 2026". Offerte ResearchAndMarkets.com. U mercatu glubale di diaper hè stata valutata à $ 83.85 billion in 2021 è hè prubabile di ghjunghje à $ 127.54 billion da 2026. In u mondu sanu, l'industria di diaper hè in crescita per via di una sensibilizazione aumentata di l'igiene persunale è di u zitellu. Attualmente, i tassi di natalità elevati in l'economie emergenti è l'invechjamentu di a pupulazione in crescita in i paesi sviluppati guidanu a dumanda di pannolini.
A pupularità di diapers hè in crescita principarmenti per via di l'aumentu di a participazione di a forza di travagliu femminile è di a sensibilizazione di l'igiene persunale è di i zitelli, in particulare in l'America di u Nordu. U mercatu di pannolini dispunibuli hè previstu di cresce à un CAGR di 8.75% durante u periodu di previsione 2022-2026.
Drivers of Growth: Aumentà u numeru di donne in a forza di travagliu dà à i paesi l'uppurtunità di espansione a so forza di travagliu è di ottene una crescita ecunomica più grande, cusì u redditu dispunibile aumenterà, cusì guidà a crescita di u mercatu di pannolini. Inoltre, in l'ultimi anni, u mercatu s'hè allargatu à causa di fatturi cum'è l'invechjamentu di a pupulazione, a crescita urbana, l'alti tassi di natalità in i paesi in via di sviluppu, è a furmazione di toilette ritardata in i paesi sviluppati.
Sfide: L'aumentu di e preoccupazioni per a salute per a presenza di sustanzi chimichi dannosi in i pannolini per i zitelli sò previsti per frenà a crescita di u mercatu.
Tendenza: A crescente preoccupazione ambientale hè un fattore chjave chì guida a dumanda di pannolini biodegradabili. I pannolini biodegradabili sò fatti di fibri biodegradabili cum'è u cuttuni, bambù, amidu, etc. Sti diapers sò eco-friendly in natura è sicuri per i zitelli chì ùn cuntenenu micca sustanzi chimichi. A dumanda di pannolini biodegradabili guidà u mercatu generale di pannolini in l'anni à vene. Si crede chì e novi tendenze di u mercatu guidanu a crescita di u mercatu di pannolini durante u periodu di previsione, chì pò include ricerca è sviluppu (R&D) in corso, un focusu aumentatu nantu à a trasparenza di l'ingredienti, è pannolini "intelligenti".
Analisi di l'Impattu di COVID-19 è Strada Avanzata: L'impattu di a pandemia di COVID-19 nantu à u mercatu globale di pannolini hè statu mischiatu. A causa di a pandemia, ci hè statu un aumentu di a dumanda di pannolini, in particulare in u mercatu di pannolini per i zitelli. U longu chjusu hà purtatu à una breccia brusca trà l'offerta è a dumanda in l'industria di i pannolini.
COVID-19 hà purtatu l'attenzione à i prudutti sostenibili è hà cambiatu a definizione di l'usu di pannolini per adulti. U mercatu hè previstu di cresce à un ritmu più veloce in l'anni à vene è di vultà à i livelli pre-crisi. Cum'è a cuscenza di i benefici di i diapers per adulti cuntinueghja à cresce, un gran numaru di cumpagnie private sò entrati in l'industria di i diapers per adulti è i metudi di marketing in l'industria anu cambiatu. Paesaghju cumpetitivu è sviluppi recenti: U mercatu globale di pannolini di carta hè assai frammentatu. Tuttavia, u mercatu di diaper hè duminatu da certi paesi cum'è l'Indonésia è u Giappone. A participazione di i principali attori in u mercatu di i beni di cunsumu, chì identificanu l'immensu putenziale di u mercatu è cuntrullavanu a maiò parte di a quota di entrate.
U mercatu hè in espansione è trasfurmazioni in risposta à a dumanda di i clienti per l'avanzamenti di a tecnulugia igienica è di asciugatura rapida, di assorbimentu è di fuga, postu chì u mercatu offre à l'imprese l'opportunità di assicurà a vendita da una gamma più diversa di cunsumatori. L'imprese stabilite inventanu e tecnulugia novi è sperimentanu sustanzi naturali per guadagnà una parte significativa di u mercatu.