Felice Festival di Mid-Autumn !

Per celebrà u Mid-Autumn Festival, Baron hà urganizatu un avvenimentu speciale Bo Bing per tutti l'impiegati di u Dipartimentu Overseas.
博饼1
Sta volta avemu sceltu una varietà di prudutti cù prezzi diffirenti cum'è premii per i ghjucatori vincitori, cumpresi shampoo, lavatu per u corpu, oliu di cucina, vacuum, tazza d'insulazione riscaldante, valigia, vinu, è assai altri prudutti utili.
博饼2
博饼3
In questu dopu meziornu di gioia, tutti eranu entusiasmati è aspettavanu di vince u gran premiu in casa!U premiu più attraente era 600 RMB cash è nidu d'uccelli comestible.Nimu ùn odia i soldi è diventa bella dopu tuttu!
博饼4
Dopu à 1 ora di eccitante Bo Bing, tutti avemu avutu premi, chjuchi o grandi.Eramu fami ma felici.Ma cumu pudemu avè l'avvenimentu Baron Bo Bing senza una cena diliziosa!Allora andemu in un ristorante delicatu è avemu una cena maravigliosa inseme.
博饼5
Hè stata certamente una celebrazione deliziosa di a Mid-Autumn cù un avvenimentu speciale è un alimentu diliziosu, conversazioni interminabili, è più importantemente, i ligami si sò stretti trà noi.

Pudete interessà à a tradizione di u Festival di Mid-Autumn:
U Festival di Mid-Autumn, cunnisciutu ancu Moon Festival o Mooncake Festival (traduttu letteralmente da Zhong-qiu-jie), hè un festival tradiziunale amatu da i Cinesi è a seconda festa più impurtante dopu à u New Year Chinese.A festa hè una celebrazione impurtante di a cugliera chì hè tenuta u 15 ghjornu di l'8u mese di u calendariu lunare cinese cù una luna piena di notte.

Nant'à sta festa, i Cinesi manghjanu sempre i mooncakes, chì si riferiscenu à "I pasti di luna tondi sò simbuli di a grande riunione di famiglia cum'è a tonda".

Bo Bing hè un ghjocu di dadi cinese tradiziunale ghjucatu cum'è parte di a celebrazione di u Festival di u Mid-Autumn.In i tempi muderni, u ghjocu hà 63 prezzu diffirenti di rigali cum'è premii per i ghjucatori vincitori, cumprese i bisogni di ogni ghjornu, l'apparecchi domestici o soldi.
U ghjocu richiede sei dadi è una ciotola larga bocca.U primu ghjucatore hè assignatu è tira i dadi, è vince un premiu specificu secondu a cumminazione di dadi.I dadi sò dopu passati à a persona dopu, è u prucessu hè ripetutu finu à chì ùn ci hè più premiu.Un lanciu hè dichjaratu invalidu se almenu unu di i dadi sbarca fora di a tazza.
博饼6
Inutili, u Festival Mid-Autumn d'oghje hè una festa per a riunione di famiglia.