Cumu sceglie i pruduttori di pannolini per i zitelli in Cina

I pruduttori di pannolini in Cina anu superatu 31 miliardi di unità di capacità per a produzzione in 2017, è a capacità di produzzione cresce annu per annu. Di più è più Distributori di tuttu u mondu sceglie i pruduttori di pannolini per i zitelli di China, ma cumu truvà un fabricatore affidabile in Cina? Chì fattori deve esse cunsideratu?

1 、 Equipamentu di Pruduzzione di Pannolini
U core di un bonu fabricatore di pannolini si trova in u so equipamentu di produzzione, chì determina direttamente a qualità di i pannolini.
U più pesante l'equipaggiu, u megliu hè a stabilità. Quandu u pesu di l'equipaggiu aumenta, l'equipaggiu hè menu prubabile di scuzzulate è u rendiment di u produttu hè più stabile. In Cina, l'equipaggiu cunvinziunali Haina è Shunchang, chì pesanu 60 tunnillati, sò più cumunimenti usati in diverse fabbriche. U megliu equipamentu hè Hengchang è Hanwei, chì pesa 100 tunnillati è hà una stabilità eccellente è pò mischjà a polpa di legnu uniformemente.
In più di a stabilità, Hengchang è Hanwei ponu sustene diverse richieste OEM. Questa hè una bona nutizia per i clienti, perchè parechji clienti volenu servizii di trasfurmazioni d'alta qualità.

2 、 Capacità di Pruduzzione
Solu cù una forte capacità di produzzione, i pruduttori ponu furnisce un fornimentu stabile per i clienti. Inoltre, più l'equipaggiu produce, più stabile a qualità di u produttu. Quandu sceglite una fabbrica, duvete cunnosce u numeru di e so linee di produzzione è i travagliadori assignati à ogni linea di produzzione.

3 、 R & D è cuntrollu di qualità
Una bona fabbrica di pannolini duveria avè una squadra dedicata di R&D è di cuntrollu di qualità per assicurà l'aghjurnamentu tecnicu, a sicurezza è a qualità di i pannolini. Dopu una ricerca longu, a squadra di R&D rispunsevuli di l'aghjurnamentu tecnologicu hà sviluppatu pannolini più traspiranti, secchi, amichevuli di a pelle è di l'ambiente. È a squadra di cuntrollu di qualità hè rispunsevule per l'ispezione di e materie prime, a produzzione, i prudutti finiti, etc.

4, materie prime
Picculi diffirenzii in materie prime seranu scontri enormi in u rendiment di diaper. In particulare per u materiale polimeru chì hè utilizatu per assorbe l'urina di u zitellu. L'assorbimentu d'acqua di i materiali polimeri da diversi fornitori di marca hè assai diversu.

5, Certificazione
I pannolini sò per l'usu di u zitellu, cusì tutti i materiali utilizati anu da esse strettamente certificati. Hè più sicuru di sceglie fabbriche cù diversi certificati di certificazione di qualità.

Baron(China) Co., Ltd. hè listatu cum'è unu di i primi 10 pruduttori di pannolini in Cina. Avemu aduprà u megliu equipaggiu di pruduzzione domestica-Hengchang è Hanwei, per assicurà a stabilità di a qualità di u produttu, è furnisce una varietà di servizii di trasfurmazioni.
1)7 linee di produzzione di pannolini per i zitelli, 1 linea di produzzione di pantaloni per i zitelli, in tuttu 8 linee di produzzione
2) 10-13 travagliadori di imballaggio è 5 travagliadori di tecnulugia in ogni linea di produzzione
3) Capacità: 270 40HQ/mese
4) MOQ: Un 40HQ per taglia. Più ordini, a qualità più stabile per i prudutti
Figura 1
Baron hà impiegatu prufessiunali di ricerca è sviluppu di punta, chì anu 20 anni di sperienza in l'industria di pannolini. A cumpagnia pussede più di 23 brevetti naziunali nantu à i pannolini è sempre dedicate à l'innuvazione per pruduce pannolini per i zitelli di alta qualità. Attualmente, Baron hà ottenutu i certificati BRC, FDA, CE, BV è SMETA per a cumpagnia è a certificazione SGS, ISO è FSC per i prudutti.
Baron presta una grande attenzione à a qualità di i materiali. A cumpagnia corpora cù parechji fornitori di materiali principali, cumprese Sumitomo, BASF, 3M, Hankel è altre cumpagnie internaziunali Fortune 500. Baron hà realizatu teste nantu à tutte e materie prime, è i prudutti finiti durante è dopu a produzzione per monitorà a qualità di u produttu da u principiu à a fine. Intantu, i prucedure di cuntrollu di qualità di a cumpagnia è i gestiti sò stati certificati da terze parti internaziunali, cumpresi BRC, FDA, CE, ISO 90012008. Tutti i strumenti sperimentali sò inspeccionati da i terzi autoritarii una volta à l'annu.
LOGO
Oghje, Baron hà fattu assai scuperte in i prudutti tecnichi, cumpresi diapers in fibra di bambù biodegradable, diapers in forma di T, diapers core composite ultra-thin, sti prudutti risponde à i bisogni di i clienti individuali è i so standard di u mercatu. U pannolu biodegradable eco-biodegradable sviluppatu da a cumpagnia hè cunsideratu à avè u tassu di biodegradabilità più altu in u mondu è hè ancu populari in i paesi sviluppati cum'è USA, UK, POLONIA, AUSTRAILA etc.
Duranti l'anni, Baron s'hè impegnatu à diventà u primu fornitore mundiale di pannolini per i zitelli è furnisce un valore eccezziunale à i nostri partenarii, creendu cusì una situazione win-win per l'imprese è i clienti.