Produttore di pannolini prufessiunali - BARON (CHINA) CO.,LTD

Profilu di a cumpagnia

Baron (China) Co., Ltd hè stata stabilita cù l'investimentu di Baron Group International Holding Co., Ltd. Hè sustinutu da dui grandi marchi internaziunali, Besuper è Baron, hè una ricerca è sviluppu, cuncepimentu, pruduzzione, vendita, serviziu cum'è una di e grandi imprese specializate di furniture infantili.

U NOSTRE SERVIZU

Sviluppà è furnisce i prudutti ODM

Sviluppemu prudutti ODM per supermercati, magazzini di catene di cura persunale è altre imprese ascultendu, osservendu è pensendu à i bisogni di i clienti. Una larga gamma di prudutti, cum'è pannolini per i zitelli, pannolini umidi, pannolini per adulti, sacchetti di basura ecologici, tovaglioli sanitari femminili è altri prudutti di cura persunale per risponde à a dumanda di i cunsumatori.

Agente di prudutti di marca premium

A nostra cumpagnia rapprisenta una quantità di marche d'alta qualità, l'offerta di diversi tipi di clienti.

Marchi d'autore

In più di l'affari di l'OEM, a nostra sucietà quist'annu in virtù di l'anni di sperienza di u gruppu è u sensu di u mercatu per lancià attivamente una quantità di marche indipendenti, per furnisce i cunsumatori cù prudutti di prezzu, ben amati da a maiò parte di i cunsumatori.

Perchè sceglie noi?

Squadra di Leadership Efficiente
Un squadra di dirigenza prufessiunale porta a cumpagnia à un mudellu di cummerciale mudernu. U pensamentu innovativu ci hà purtatu à spinghje i nostri prudutti in l'Asia Sudueste, l'Africa, l'Australia, i Stati Uniti è in u mondu sanu.

Squadra di vendita prufessiunale
Cù parechji anni di sperienza di marketing, una ricca cunniscenza di u produttu, un pensamentu audace è innovativu, a nostra squadra di vendita cù diversi clienti per furnisce i prudutti di megliu qualità è u serviziu più intimu.

Prezzu Affordable
A causa di a standardizazione di a supply chain, a compra centralizzata ci hà purtatu u vantaghju di u costu di a materia prima; U cuntrollu strettu di u sistema di produzzione hà aumentatu a tarifa di i prudutti finiti è ridutta u costu, cusì pudemu furnisce i clienti cù prudutti d'alta qualità è prezzu accessibile.

Assicuranza di qualità

Semu un fornitore di guida autoritaria accunsentita di l'imprese di pannolini, u scambiu regulare mensile di materiali è tecnulugia aghjurnati, assicurendu l'iterazione di l'aghjurnamentu di u produttu in una rutina puntuale è u cuntrollu di qualità di u produttu.