A storia di marca di Bamboo Planet

Tutti noi campemu in un stessu pianeta, tutti amu è perseguite e cose belle, tutti amemu locu di vita pulita è verde. Tuttavia, facemu qualcosa per stu pianeta di sognu o aspettemu solu chì u mondu migliurà da ellu stessu?

 

Oghje u nostru pianeta soffre enormi danni è distrugge in ogni locu: muntagna di basura, incendi di furesta, contaminazione di l'oceanu, riscaldamentu climaticu globale, etc.

 

Ogni esse vivente nantu à stu pianeta hè strettamente ligatu à sti cunsiquenzi !

 

Sè vo site i genitori cù i zitelli, pudete vulete dà u megliu, micca solu i prudutti, ma ancu u so futuru locu di vita.

 

Se continuemu à ignurà u nostru ambiente, un ghjornu perderemu stu pianeta, è i nostri zitelli ùn anu micca locu per andà.

 

Cum'è u fundatore di Bamboo Planet, avemu travagliatu in l'industria di l'igiene per più di 15 anni. U nostru scopu hè di pruduce pannolini per u zitellu ecologichi, sicuri è di bona qualità è altri prudutti d'igiene per u nostru pianeta.

 

Per anni, pigliamu a rispunsabilità di fà boni prudutti d'igiene. Sapemu ciò chì hè bonu è materiale innocu per fà boni prudutti, i nostri prudutti 100%: NO CHLORINE, NO LATEX, NO CONSERVATIVI, NO PVC, NO TBT, NO FORMALDEHYDE, NO FTALATI.

 

Sapemu chì u nostru pianeta soffre sempre più inquinamentu, ancu da i prudutti d'igiene di ogni ghjornu chì usemu ogni ghjornu, un genitore lancerà più di 250 kg di pannolini usati di un zitellu à u pianeta, pudete imaginà quantu enormi i rifiuti da 140 milioni di zitelli ogni annu. ? È questi pannolini usati ùn spariranu per sempre!

 

Terribile! U nostru pianeta diventerà più bruttu è più bruttu, micca più verde, più ECO, è ùn hè micca adattatu per vive infine!

 

Sapemu chì ùn ci sò micca prudutti d'igiene 100% eco in u mondu avà, ma ciò chì pudemu fà hè di pruvà u nostru megliu per riduce a contaminazione è truvà un materiale veramente sicuru. Dopu anni di ricerca, avemu finalmente trovu un materiale eco perfettu: fibra di bambù. A dulcezza di a fibra di bambù hè perfetta per a pelle sensitiva di u zitellu. Avemu cuncepitu un novu pannolu ecologicu cù materiali di fibra di bambù è alcuni altri materiali eco, è l'hà chjamatu Bamboo Planet. Per uttene dati di prima manu, avemu fattu esperimenti nantu à a nostra pruduzzione per più di 168 volte in 9 anni, è assai campioni sò aduprati nantu à i nostri figlioli.

 

A bona qualità ùn succede micca da a notte, per quessa, cuntinuemu à investisce milioni di fondi in ricerca è sviluppu ogni annu, facemu qualchì prugressu ogni annu per fà i nostri prudutti più eco, perchè u nostru sognu hè di custruisce un pianeta eco per tutti noi, insisterà à fà stu travagliu per sempre.

 

Avà simu cusì cunfidenti di dichjarà chì simu a prima cumpagnia di successu chì hà sviluppatu u pannolu per bambù ecologicu - tutte e nostre appruvazioni è Certificazioni Internaziunali sò a prova di quessa.

 

Prudutti eco Bamboo Planet, un pianeta, simu in azzione.

 

Spergu chì pudete unisce à noi! Per piacè truvà più infurmazione da u nostru Facebook:https://www.facebook.com/DiapersBesuper 

eco parenting