Baron certifié par OEKO-TEX le 10 septembre 2020

Semu felici di annunzià chì Baron hè statu certificatu da OEKO-TEX u 10 di settembre di u 2020.

nutizie01

OEKO-TEX hè una marca registrata, chì rapprisenta l'etichette di i prudutti è e certificazioni di l'imprese emesse è altri servizii furniti da l'Associazione Internaziunale per a Ricerca è Teste in u Campu di l'Ecologia di Tessili è di Cui.

L'Associazione OEKO-TEX cù sede in Zurich hè stata fundata in 1992. Oghje L'Associazione OEKO-TEX hà 18 istituzioni neutrali di teste è di ricerca in Europa è Giappone, è cuntattate uffizii in più di 70 paesi in u mondu.

nutizie02

OEKO-TEX hè unu di i marchi di prudutti più ricunnisciuti in u mercatu. Se un pruduttu hè etichettatu cum'è certificatu OEKO-TEX, cunfirma chì ùn ci hè micca sustanzi chimichi dannosi in tutte e fasi di produzzione (materie prime, semi-finitu è ​​finitu) è sicuru per l'usu umanu. Questu include, ma micca limitatu à u cuttuni crudu, tessuti, filati è coloranti. U standard 100 da OEKO-TEX stabilisce limiti nantu à quali sustanzi ponu esse aduprati è quantu sò permessi.

U Standard 100 hà u scopu di fà i cunsumatori cunfidenti in a sicurità di i prudutti certificati da stu standard. Solu i prudutti chì sò stati pruvati è rispondenu à i stretti standard di certificazione ponu esse etichettati. Per ottene a certificazione OEKO-TEX Standard 100, u tessulu hè statu pruvatu per esse liberu da livelli dannosi di più di 100 sustanzi cunnisciuti per esse dannosi per a salute umana.

In verità, micca tutti i prudutti tessili sò uguali, a prova di sicurità hè più stretta per i prudutti di i zitelli. Per esempiu, i prudutti di i zitelli ùn sò micca permessi di avè alcuna Formaldeide (agente di finitura cumunimenti utilizatu chì dà à i prudutti un statutu senza arrughe). Purtendu l'etichetta standard 100 by OEKO-TEX significa chì i prudutti di Baron sò 100% sicuri è unu di i prudutti tessili d'igiene più sicuri in u mercatu.

novu03

Baron s'impegna à pruduce prudutti d'igiene di alta qualità è amichevuli di l'ambiente. Attualmente, Baron hà ottenutu una quantità di certificati, cumpresu BRC, FDA, CE, SGS, ISO, NAFDAC, etc.. L'ottenimentu di a certificazione OEKO-TEX hè senza dubbitu una affirmazione di Baron in u campu di i prudutti di l'igiene, è ci face ancu più cari. cù a fiducia di i clienti è travaglià più dura per pruduce prudutti megliu.