Perchè e mamme usanu pannolini di bambù?

I primi pannolini di bambù Besuper arrivanu, diventendu istantaneamente un successu cù e mamme è i zitelli. Perchè u pannolu di bambù hè cusì attraente è populari? Oghje scopre a verità di a so popularità.

- Eco-friendly è sicuru. U bambù hè una di e piante più ecologiche in u mondu è 100% biodegradable, antibacteriale è antifungali. Senza polipropilene, ftalati, cloru o polietilene chì aghjunghjenu in u prucessu di fabricazione, u pannolu di bambù assicura una sperienza di sicurezza.

- Antibacterial. Cù funzioni naturali antibacteriale, anti-acaru, anti-odore è anti-insetti, i pannolini di bambù ponu riduce assai u risicu di bacteria.

-Più secca è più traspirante, menu eruzioni di pannolini è odori. U bambù dà 70% più assorbente è mantene i zitelli 100% più secchi. I pannolini di bambù assicuranu a massima circulazione di l'aria, per quessa impediscenu eruzioni di pannolini è odori.

- Più gentile per a pelle di u zitellu. U diaper di bambù hè particularmente suave è liscia, chì furnisce una sensazione còmoda per i zitelli.

Cullittivamenti, u diaper di bambù hè una nova tendenza in u mercatu di diaper. Baron hà furnitu pannolini di bambù di alta qualità per anni. I nostri pannolini Besuper Bamboo sò delicati per a pelle di u zitellu. Hè particularmente suave è liscia, chì furnisce una sensazione còmode per i zitelli. U bambù hè un tessulu naturali, chì face u diaper antibacterial, antifungali, anti-acaru, anti-odore è anti-insetti, cusì riduce u risicu di battìri è prevene rashes di diaper è odori. Cù i lati stretchi, u diaper hè pensatu per adattassi cum'è un diaper, chì assicura chì ùn ci hè micca fuga è dà à u zitellu a libertà di muvimentu.
nn
I nostri pannolini di bambù sò trà i pannolini più ecologichi di u mercatu, sò fabbricati cun cura per l'ambiente. Senza alcolu, profumi o lozioni, conservanti, lattice, PVC, TBT, antioxidanti o ftalati chì aghjunghjenu in u prucessu di fabricazione, u pannolu di bambù assicura una sperienza di sicurezza. Inoltre, i pannolini sò etichettati cù l'etichetta ISO è pruvati da SGS.)

Sè vo site un ambientalista, è si senti chì i diapers ordinali sò troppu dannusu per a nostra terra. Allora vi cunsigliemu fermamente di pruvà l'eco parenting è cuminciate à aduprà pannolini di bambù!