Perchè sceglie i pannolini culuriti per u zitellu?

Sapete chì u vostru zitellu puderia esse influenzatu ancu quandu site diapering? Cum'è un genitore, pudemu pensà chì u nostru zitellu ùn hà micca nutatu a diffarenza di i so diapers. In verità, u nostru zitellu ghjudicherà u mondu da i culori è i mudelli chì vedenu ogni ghjornu, è infine forma a so visione è i sensi. Quì sottu hè da unu di i nostri clienti:

"Sò sorpresu chì i pannolini ponu ancu affettà u mo zitellu. 4 mudelli sò furniti da Besuper Colorful Diapers, oceanu, interstellare, fruttu è robot. Ogni ghjornu, u mo zitellu indicà u robot unu perchè hè u so preferitu. È oghje pronuncia "robot" quandu si pannolini!"

Quandu cuncepimentu Besuper Colorful Diapers, avemu fattu assai ricerca, chì hà dimustratu chì i culori brillanti è i belli mudelli sò utili per i zitelli per scopre stu mondu.

Avà guardemu più attente à i nostri Besuper Colorful Diapers:

Figura 31

-Pulpa di lignu senza cloru cù certificatu FSC.

- Aria soffice di seta attraversu un fogliu di backsheet non-tessutu, chì hè traspirante per prevene l'eruzione da pannolino.

-Disegnu carino è culurita di backsheet cù tinta ambientale di sicurezza.

-L'huile d'aloe vera naturelle nourrit la peau de votre petit pour éviter les éruptions cutanées.

-Foglia superiore non-tissuta in rilievu, ultra suave è secca, è delicata per a pelle sensibile di u zitellu.

-Doppiu pannellu laterale elasticu elasticu, più prutezzione per u zitellu attivu, prevene a fuga laterale è posteriore.

-Guarda di fuga 3D per impedisce a fuga.

- Una cinta di presa più grande pò incolla facilmente a cinta nantu à u cambiamentu di pannolini.

Figura 13
Figura 14
5
3
vinti trè
44

Besuper, fucalizza nantu à i prudutti d'igiene per 11 anni. A nostra cumpagnia copre una superficie di 33050 metri quadrati, pussede 18 linee di produzzione è più di 13 brevetti naziunali.

Figura 1.png6

Besuper sviluppa pannolini per i zitelli, pantaloni per i zitelli, pannolini eco-biodegradabili, cura per adulti, cura femminile è altri prudutti d'igiene. I prucessi di cuntrollu di qualità è a gestione sò stati certificati da terze parti internaziunali cumpresi BRC di Gran Bretagna, FDA di l'USA, CE di l'UE, ISO9001: 2008, SGS di Svezia, TUV, FSC è OEKO Z100.

sdf

Besuper hà assuciatu cù parechji fornitori di materiale di punta, cumpresu u pruduttore SAP giapponese Sumitomo, a cumpagnia americana Weyerhaeuser, u pruduttore SAP tedesca BASF, a cumpagnia americana 3M, Henkel tedesca è altre 500 prime cumpagnie globale. È hà esportatu più di 60 paesi in u mondu sanu, cum'è UK, CZ, Russia, USA, Canada, Panama, New Zealand, Australia, India, Korea, etc.

Semu impegnati à offre una cura sicura è ecologica à u mondu.

r

Avemu ancu agenzie glubale.

3r

Per permette à i nostri distributori di più scelte, sustenemu ordini di piccula quantità è diverse dimensioni è mudelli.

3r32

Se vulete sapè di più nantu à noi, seguiteciFacebook,YouTubeoInstagram, ocuntatta ciè principià a nostra partenariata !